Welkom bij onze veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  1. Bestanden aanleveren
    Bij veel producten is het mogelijk om je bestanden te ontwerpen in onze gratis online designtool.

    In deze tool kun je je bestand uploaden en aanpassen naar de juiste afmetingen. Ons systeem past hier automatisch de juiste afloop toe waardoor je na het afronden van je ontwerp exact het juiste bestand aanlevert.

    In de online designtool kun je er ook voor kiezen om meerdere bestanden in je ontwerp toe te voegen of een tekst of achtergrondkleur in te voegen.

    Zorg er ook voor dat je geen snijlijnen in je bestanden zet. Deze worden meegeprint.

    Voor producten die niet in de designtool kunnen worden ontworpen (textiel) kun je je bestanden per e-mail of wetransfer sturen aan info@print2day.nl.
    Lees meer
  2. Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
    Heb je je bestelling voor de aangegeven tijd op de productpagina gedaan dan versturen wij je bestelling nog dezelfde werkdag. Je bestelling wordt nog dezelfde dag bij PostNL aangeleverd en door PostNL verwerkt. Zodra PostNL de zending heeft verwerkt ontvangt u een track & trace mail waarmee u uw bestelling kunt volgen.

    Houdt er rekening mee dat: verzending en bezorging van je bestelling alleen mogelijk is als de betaling en de juiste bestanden zijn ontvangen en goedgekeurd binnen de gestelde termijnen. Is dit niet het geval dan zal de levertijd veranderen.

    Let op: Gepersonaliseerde producten kunnen niet teruggestuurd worden. Bij eventuele vertragingen bij onze transportpartners graag direct contact opnemen met de betreffende partij.
    Lees meer
  3. Betaalmethodes
    Je kunt kiezen uit verschillende betaalmethodes:

    1. iDeal, de meest gebruikte betaalmethode. Snel, Safe en Simpel.

    2. Creditcard, wij accepteren alle veel gebruikte creditcards zonder bij komende kosten.

    3. Paypal: Betaal eenvoudig met enkel je e-mailadres. Je moet wel een account hebben bij PayPal om van deze betaalmethode gebruik te maken.

    4. Achteraf betalen(op rekening): Je kunt kosteloos achteraf betalen, je ontvangt van ons na het afronden van de bestelling(verzending) de factuur inclusief een betaallink via het door jou opgegeven e-mailadres.
    Lees meer
  4. Facturen

    Je ontvangt van ons de factuur per e-mail nadat wij je bestelling hebben verzonden. Heb je ervoor gekozen om je bestelling direct te betalen dan is deze factuur enkel voor je administratie. Heb je gekozen voor achteraf betalen(op rekening) dan is er aan de factuur een betaallink verbonden waarmee je snel en eenvoudig je factuur kunt voldoen.

    Lees meer
  5. Een klacht indienen
    Als je een klacht hebt over een door ons geleverd product of dienst dan kun je deze per e-mail (info@print2day.nl) melden. Vermeld bij je klacht altijd het volgende:

    1. Welk product betreft het.
    2. Wat is je klacht.
    3. Wat is het bestelnummer.
    4. Voeg foto's toe van het product zoals je het hebt ontvangen.

    Je krijgt van ons een bevestiging dat je klacht is ontvangen. Hierna nemen wij je klacht in behandeling en geven binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

    Zakelijke klanten kunnen hun klacht tevens ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.
    Lees meer
  6. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    Je bestelling wordt nog dezelfde werkdag verzonden als je voor de op de productpagina aangegeven tijd je bestelling plaatst en bestanden aanlevert. Bestel je na de aangegeven tijd dan wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden.
    Wij kiezen een vervoerder die je bestelling binnen de afgesproken tijd bij je kan afleveren. Je ontvangt van deze vervoerder een track & trace mail met hierin verdere details.

    Heb je voor afhalen gekozen en je bestanden correct en binnen de gestelde tijd aangeleverd dan bellen wij je zodra je bestelling klaarstaat.

    Let op: Gepersonaliseerde producten kunnen niet teruggestuurd worden. Bij eventuele vertragingen bij onze transportpartners graag direct contact opnemen met de betreffende partij.
    Lees meer
  7. Ik kan mijn product niet vinden

    Bij Print2Day vind je alleen artikelen die wij zeker weten dezelfde dag kunnen versturen. Staat het product dat jij zoekt er (nog) niet bij? Schroom niet en vraag het even via de livechat, mail of telefoon.

    De komende tijd zullen er meer producten worden toegevoegd. Wij zijn continue voor je op zoek naar nieuwe en betere producten met de kwaliteit en snelheid die je van ons gewend bent.

    Lees meer
  8. Rekenen jullie verzendkosten?
    Alle prijzen die je ziet zijn inclusief het verzenden en leveren de volgende dag.
    Lees meer

Laatst gestelde vragen

  1. Hoe groot wordt de bedrukking
    De hieronder aangegeven grootte van de bedrukking is het maximaal mogelijk. Afhankelijk van de maat en het bestand dat je aanlevert kan de bedrukking hiervan afwijken. Je ontvangt van ons altijd een digitale drukproef, hierin kun je zien hoe groot er daadwerkelijk gedrukt gaat worden en hoe dit er uit gaat zien. Pas na je akkoord op de drukproef nemen wij de kleding in productie.

    VoorkantAchterkantLinkerborst
    Lees meer
  2. Bestanden aanleveren
    Na het afronden van je bestelling krijg je een scherm waar je je bestanden kunt uploaden en eventuele feedback kunt bijvoegen. Nadat wij je bestanden hebben ontvangen maken wij een digitale drukproef zodat je kunt zien hoe je bedrukking op de hoodie komt te staan. Nadat je akkoord hebt gegeven op de drukproef nemen wij de hoodie in productie.
    Lees meer
  3. Kan ik mijn hoodie ook ergens anders laten bezorgen?
    Ja natuurlijk kan dat. Vul tijdens het bestellen bij afleveradres het adres van de degene in waar je wilt laten bezorgen en wij sturen het daar naartoe.
    Lees meer
  4. Hoodie met bedrukking bestellen

    Kies de hoodie die je wilt bestellen. Hierna kun je de techniek waarmee de hoodie wordt bedrukt kiezen (voor meer informatie over de technieken lees je keuzehulp) en de posities die bedrukt moeten worden. Dan is het nog een kleur kiezen en het aantal stuks per maat invoeren.

    Nu kun je je bestelling afronden. Daarna krijg je de mogelijkheid om je bestanden en eventuele extra informatie te sturen. Heb je dit gedaan dan gaan wij een digitale drukproef voor je maken. Op de drukproef kun je controleren of de bedrukking correct en naar wens is. Nu hoef je enkel nog de drukproef akkoord te geven.

    Heb je akkoord gegeven dan gaan wij de hoodies voor je bedrukken.

    Lees meer
  5. Wanneer wordt mijn hoodie geleverd
    Heb je je bestelling voor de aangegeven tijd op de productpagina gedaan dan versturen wij je bestelling op de tweede werkdag. Je bestelling wordt bij PostNL aangeleverd en door PostNL verwerkt. Zodra PostNL de zending heeft verwerkt ontvangt u een track & trace mail waarmee u uw bestelling kunt volgen.
    Lees meer
  6. Kan ik mijn fotokado ook ergens anders laten bezorgen?
    Ja natuurlijk kan dat. Vul tijdens het bestellen bij afleveradres het adres van de degene in waar je wilt laten bezorgen en wij sturen het daar naartoe.
    Lees meer
  7. Wanneer wordt mijn fotokado geleverd
    Heb je je bestelling voor de aangegeven tijd op de productpagina gedaan dan versturen wij je bestelling op de tweede werkdag. Je bestelling wordt bij PostNL aangeleverd en door PostNL verwerkt. Zodra PostNL de zending heeft verwerkt ontvangt u een track & trace mail waarmee u uw bestelling kunt volgen.
    Lees meer
  8. Foto producten bestellen

    Kies het formaat en de oriëntatie (staand, liggend, vierkant) van het fotoproduct dat je wilt bestellen.

    Kies het materiaal waarop je de foto wilt laten printen.

    Selecteer het aantal stuks dat je wilt bestellen

    Klik nu op "ontwerp en bestel" je wordt nu doorgestuurd naar de designtool.

    Upload je foto en maak deze op het formaat dat je wilt bestellen.

    Ga verder en download het voorbeeld van je bestelling.

    Rond de bestelling af.

    Lees meer